Tävling★ Vinn en bok om Wicca

publicerat i Tävling;
Älsklingar! Har fått flera frågor om bra nybörjarböcker inom Wicca och häxkonst och därför tävlar jag nu ut ett ex av den bästa, Scott Cunninghams "Wicca - vägledning för den självständiga utövaren" till er i samarbete med butiken Vattumannen. Boken lär er grunderna i Wicca och magi och hur ni börjar er resa. Innehåller även recept på magiska oljor, örtblandningar och rökelser, kristallmagi, runor, hur ni firar de magiska högtiderna med mera. Ett måste för alla blivande häxor!
För att tävla om boken, lämna en kommentar på detta inlägg om varför du vill ha den och glöm inte att ange din mejladress, så väljer jag en vinnare på söndag.

Uppdatering av inlägg! 

Vad kul att ni var så många som ville ha boken! Skulle gärna ge den till er alla men det går ju ej. Jag har nu valt vinnare nu som kontaktas via mejl och får boken på posten ihop med några små magiska presenter från mig. Kommer snart att lägga upp en ny tävling så håll utkik och fortsätt läsa bloggen för mer om Wicca och magi ❤ 

Boken finns som sagt på Vattummannen Drottninggatan 89 i Sthlm - för er som inte vann men ändå vill läsa den.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Åh jag vill vinna för att jag vill lära mig allt om kristaller!
//em

2:a kommentar, skriven , av Ellen:

Är så inspirerad av din blogg och skulle gärna vilja lära mig hur man blir en häxa
kram

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Av någon anledning har jag faktiskt inte läst något av Scott Cunningham, trots hans vikt inom Wicca och nyhedendom. Det skulle vara väldigt intressant att få läsa den här boken av honom där han ger sina perspektiv, rekommendationer och delar med sig av sina kunskaper till moderna häxor som mig. Innan har jag läst mer av Silver Ravenwolf, men känner rent intuitivt av Cunningham har något som tilltalar mig mer.

4:e kommentar, skriven , av Lina:

Den här bilden är så snygg att den får mig att vilja lära mig allt om Wicca. Dessutom älskar jag namnet "Wicca". Wicca Wicca Wicca. Love it!

5:e kommentar, skriven , av Carl-Adam :

Jag vill ha boken för att jag vill lära mig grunderna i denna magi. Jag har blivit spådd om att ha Wicca i blodet och vill lära mig allt för att bli en kunnig utövare!

6:e kommentar, skriven , av Emm:

Åhh den verkar fantastisk! Har länge velat lära mig wicca men aldrig vågat språnget.

7:e kommentar, skriven , av Eva:

En bok som väcker nyfikenhet. Om jag vinner ska jag läsa den med glädje.

8:e kommentar, skriven , av Elin:

Åh, jag vill lära mig allt om magi, runor och örtblandningar. Låter himla roligt!
Väldigt nyfiken på boken. :)

9:e kommentar, skriven , av Nejla:

Den här boken vill jag så gärna vinna! Läser din blogg varje dag och är jättenyfiken på allt detta.

10:e kommentar, skriven , av Jezz:

är supernyfiken och vill jättegärna ha boken. örter och kristaller = i love

11:e kommentar, skriven , av Ari:

har läst mycket om wicca men inte den här boken Skulle bli mycket glad att vinna!

12:e kommentar, skriven , av Hanna:

Verkar vara en jättehärlig bok som jag gärna vill vinna

13:e kommentar, skriven , av Magdalena:

Vill lära mig allt som du kan och vill därför vinna boken :*

14:e kommentar, skriven , av Helene :

Är oerhört intresserad av magi och det okända. Känner att det är dags för mig att börja lära mig mer, närma mig det jag känt en dragning till så länge. Vad jag verkligen tycker om med din blogg är att den är inspirerande och att den liksom känns modern trots inriktiningen. Det är väldigt inspirerande. Tror som du skrivit om att vi människor lever för mycket i en hetsig tid och behöver utforska det inre och det okända.

15:e kommentar, skriven , av Sandra:

Jag tycker det skulle vara intressant att få lära mig mer om magi och wicca och öppna upp mig för mig själv genom att lära mig mer om mig själv och omvärlden genom magi och wicca.

16:e kommentar, skriven , av Veronica Simonsson :

Spännande! Har hört att författaren vet vad han skriver om.😃👍

17:e kommentar, skriven , av Emanuela:

Hej!

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna denna bok!
Det ockulta och andliga har varit väldigt fascinerande och väldigt intressant för mig ända sen barnsben.
Jag har redan en rejäl samling med diverse böcker & prylar och denna bok skulle verkligen passa in i
min samling. Verkar vara en riktigt spännande bok. För övrigt så följer jag din blogg och om man skulle kunna få
boken signerad så skulle det betyda massor för mig. Ha en fortsatt trevlig dag!

Med vänlig hälsning Emma

18:e kommentar, skriven , av Clara:

Hej! Jag vill vinna för att nu när det börjar närma sig ett nytt år så vill jag kunna ta mig an det på bästa sätt och lära mig om wicca så att 2015 blir mitt bästa år någonsin!

Svar: jag ska lära dig så det blir ditt bästa någonsin <3
Ebba

19:e kommentar, skriven , av Kajsa:

jag vill va som duuuuuu! därför vill jag vinna boken

20:e kommentar, skriven , av Annica:

När jag var yngre så var jag väldigt intresserad av Wicca konst. Och nu har jag börjat fastna för det igen.

21:e kommentar, skriven , av Sonja:

Recept på magiska oljor och örtblandningar låter spännande så därför vill jag boken vinna! :)

22:e kommentar, skriven , av Carina Gerdin:

Jag är jätteintresserad av andlighet & har själv "gåvor" så det vore spännande att få ta del av ännu mer.

23:e kommentar, skriven , av Sara:

Har alltid känt en samhörighet och nyfikenhet till wicca och deras högtider. Jag har nog en livsåskådning som passar in och kristaller samt örter hör till min vardag naturligt.
Skulle vara kul och se om det finns likasinnade som mig, världen kan vara ensam för en liten häxa ;-)

24:e kommentar, skriven , av My Thulin:

Wow, vill lära mig allt... Skulle ju vara en bra bok att börja med.
Hoppas på lite tur då :D

25:e kommentar, skriven , av Malin - MalinBelle.com:

Jag har alltid varit intresserad av häxor/trollkarlar och magi. Då jag är ett så stort Harry Potter fan vore det ju faktiskt konstigt om jag inte vore intresserad av det. Innan Harry Potter kom så kollade jag på Sabrina Tonårshäxan som kom ut i slutet av 90-talet och då jag är född 1990 så har jag alltså varit intresserad av häxor och magi i nästan hela mitt liv.

Jag har både hört och läst om Wicca men skulle gärna vilja lära mig mycket mer om dem/det! :)

26:e kommentar, skriven , av viktor:

Ren slump att jag hamnade på denna sidan, så jag låter slumpen avgöra om jag ska fördjupa mig om wicca eller inte.
Spännande iaf :)

27:e kommentar, skriven , av Mikael:

Skulle bli en perfekt julklapp till kompisen som aspirerar på att bli häxa men är nybörjare och behöver vägledning :-)

28:e kommentar, skriven , av Josefine:

Jag skulle vilja läsa den här boken för att få lära mig mer om ämnet och se om det är något för mig. Jag har en känsla av att det är så. Framför allt vill jag att det ska vara så.
Kram
[email protected]

29:e kommentar, skriven , av Josefine:

Jag skulle vilja läsa den här boken för att få lära mig mer om ämnet och se om det är något för mig. Jag har en känsla av att det är så. Framför allt vill jag att det ska vara så.
Kram
[email protected]

30:e kommentar, skriven , av Hanna:

Vill väldigt gärna vinna den här boken. Din blogg är min bästa och jag skulle verkligen vilja lära mig mer om wicca.

31:e kommentar, skriven , av Carola :

Vore intressant veta en del om häxkonster och annat. En klart intressant vinst =)

32:e kommentar, skriven , av Carola L:

Jag vill vinna eftersom jag är intresserad av att lära mig mer!

33:e kommentar, skriven , av Karin Martini:

Har inom kompiskretsen börjat kallas häxa för att jag börjat intressera mig för örter. Det är väl lika bra att löpa linan fullt ut :)

Kommentera inlägget här :