Häringe Spökslott

publicerat i Inspiration, Vardag;
Visst ser sista bilden ut som i en meditation när man ska gå igenom dörren till ett högre medvetande eller ett tidigare liv? I helgen hängde jag med Amanda och Elin på Häringe Slott, ett av Stockholms mest spökiga ställen. Det är väldigt speciell energi på slottet och nere i den underjordiska gången blir det alldeles iskallt. Mitt i gången där det borde vara kvavt är det som om vindar blåser. Dessutom ligger två människor och 38 hundar begravda i trädgården. De har jättegod afternoon tea, hundkurser (man får ha hunden inne på slottet hurra!) och massa kul grejer på Häringe.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linn:

Väldigt fina bilder men verkar lite läskigt tycker jag!!
Jag har aldrig direkt upplevt några spöken som jag minns men min mamma har berättat att jag i en lägenhet vi bodde i till jag var två år hade en låtsaskompis som försvann när vi flyttade. Hon har alltid trott att det var ett spöke 😜

Svar: oh wah spännande! du borde fråga din mamma mer om detta
Ebba

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Gillar verkligen din blogg! Läser mest modebloggar annars men väldigt kul med något annorlunda. Blir så glad varje gång det är ett nytt inlägg :)
Härligt det såg ut på slottet!

Svar: tack det var väldigt gulligt skrivet
Ebba

Kommentera inlägget här :