Solen går upp

publicerat i Meditation & Mindfullness;
Tre knackningar på balkongdörren. Jag vaknade. På övervåningen, på landet. Min iPhone visade 04.17. Gick ut på balkongen men ingen var där. På ena sidan himlen gick solen upp som ett eldklot (kanske hen som knackade) och på andra sidan åskade det fortfarande bland grå moln. Sov nästan ingenting under natten för blixtrarna smällde och lyste mitt sovrum blått. Winnie vandrade fram och tillbaka. Upp i sängen, hoppade ner. Nedför trappan och upp. Himlen lät oss inte vara. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maja:

Hur vet man om det är något bra eller dåligts som ska hända?

Svar: Det får man titta efter på korten runt om. Oftast är det bra om det kommer rakt upp, men också nästan allt bra. De svåraste grejerna gör att vi växer mest.
Ebba

2:a kommentar, skriven , av Nova:

Så fin tarotlek! Använder du den mycket? Jag gillar verkligen vad jag sett av The Wild Unknown, men äger den inte själv.

Svar: Ja jag älskar den faktiskt. Har blivit den jag använder mest av mina tarotlekar. Gillar naturelementet eller vad man ska säga, empress är ett stort träd osv.Vad glad jag blev att du kommenterade, gillar din blogg jättemycket och har använt massa läggningar från den :)
Bästa e
Ebba

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Jag hittade ett jätte fint kort på pinterest. http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/a5/b3/3b/a5b33b79c548f37c603ffb7c2e7b6665.jpg
Tio i bägare, super söt och fin. :)

Svar: åh ja! så gulligt. Och tio i bägare är ju ett så underbart kort <3 <3
Ebba

Kommentera inlägget här :